søndag den 22. juli 2012

Dag 17 - Gilleleje og en god middag venter

Sov som en sten. Må have været den irske kaffe ;-) Pakke, rotøj på og afgang mod Gilleleje - en lang dag venter. Det viste sig hurtigt at jeg fortsat var søsyg, men jeg valgte at fortsætte uden piller. Nordkysten er meget naturskøn, men her er frygteligt mange sten. Stoppede for frokost ved Isefjorden, men fortsatte kort efter hvor vejret igen blev et problem jeg måtte forholde mig til. Gang på gang blev jeg overskyllet, og endte med at have vand overalt. Fortsatte våd og begyndende træthed og overvejelser om jeg måske ikke ville nå Gilleleje i dag begyndte at fylde mit hoved. Pludselig møder jeg to kajakker og der står Gilleleje Ro- og kajakklub på dem. De sagde der kun var 4-5 km igen, så op i sædet og fremad igen. Det sidste stykke gik hurtigt, og jeg kunne snart sætte foden på broen ved klubben. Her kom Axel og hentede mig, hvorefter vi hjem til dem og spiste dejlig hjemmelavet lasagne og is skyllet ned med et par rigtigt gode øl. Vi snakkede og hyggede til meget sent. Super hyggeligt! I morgen er det så Øresund 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar