søndag den 22. juli 2012

Dag 12 - Limfjorden passeret

Planen er som minimum, at ramme det sted hvor Bent Ole og jeg spiste frokost sidste år. Der var både læ og græs, og så ligger det lige inden Limfjorden. Hvis vinden arter sig, strømmen er med og det hele kører, så er det også muligt med Øster Hurup, men så skal det hele også bare køre. Det ville være så fedt, men nu skulle dagen f'ørst bruges til noget fornuftigt, og det blev den. Først forsøgte jeg at reparere lugekarmen til baglugen, hvilket umiddelbart ser fornuftigt ud. Jeg valgte at lave den indendørs i roklubbens lokaler i håb om at limen ville holde. Først med skruetvinger og derefter med gaffatape. Her til aften så det tørt ud, men det var jo også mørkt da jeg landede. Og hvilken dag! Jeg endte syd for Limfjorden hvilket helt klart var målet med den vejrudsigt vi har, med stærk venstenvind de kommende dage. Så kan jeg nemlig ro i læ af landet, hvilket er det mest optimale når forholdene nu er som de er. Mht. mit projekt med at indhente de to foran, så havde de besluttet at give den gas i dag, men det betyder næppe det store, for de vælger nok ikke at jrydse lige de første dage med den vejrudsigt vi har, så måske er der stadig håb, selvom det strammer lidt sammen. Jeg ved jo heller ikke hvor klangt jeg kan ro i morgen efter den lange etape i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar